360 posts in this topic

Filed: IR-1/CR-1 Visa Country: Serbia
Timeline

You have to fill required forms and do the taxes. It's up to you who will pay the fees. When you recieve an e mail from NVC you can sign in to the ceac.state.gov and start filling and uploading required documents listed on the home page.

Timeline

Za verenicku vizu je drugacije sve, nema i864 niti ds260, vec i134 i ds160, to je neimigrantska viza. Tek kada se venca u US rade promenu statusa (ovaj deo koji cr1 radi posle noa2).

Filed: Citizen (apr) Country: Serbia
Timeline
20 hours ago, Kargo said:

Okay so my fiance is Serbia and my Serbia is really bad but can i get some help as to how to prepare for the interview after you get your NOA2?

It will probably help you to check out the guides for K1 visa.
http://www.visajourney.com/content/guides/

CITIZENSHIP TIMELINE

Field office: San Antonio, TX

01/14/2020: Submitted N400 (3 years rule)

02/04/2020: Biometrics

04/23/2020: Interview

Interview de-scheduled (notice received on April 2.)

07/30/2020: Interview Re-scheduled

07/30/2020 Naturalization Application Approved

07/30/2020 Oath Ceremony

I am done! God bless Texas!

• 2 weeks later...

U ponedeljak smo ja i verenik odobreni za k1 visu u beogradskoj ambasadi, ukoliko imate neka pitanja vezano za celokupno iskustvo,slobodno pitajte :)

event.png

event.png

event.png

Timeline

Ja bio pre par dana na razgovoru, 221g privremeno odbijanje zbog i864, znaci toliko smesna "greska" kao datum na i864 kod sponzora i kosponzora mora da bude isti na formularu. Popunili mi zena i kosponzor sutradan i poslao dhlom, da bude ironija nedelju dana ce im trebati da to dostave u ambasadu, plus dok pregledaju papire.

Timeline
5 hours ago, NikandDonnie said:

U ponedeljak smo ja i verenik odobreni za k1 visu u beogradskoj ambasadi, ukoliko imate neka pitanja vezano za celokupno iskustvo,slobodno pitajte :)

Cestitam!

4 hours ago, mveruovic said:

Ja bio pre par dana na razgovoru, 221g privremeno odbijanje zbog i864, znaci toliko smesna "greska" kao datum na i864 kod sponzora i kosponzora mora da bude isti na formularu. Popunili mi zena i kosponzor sutradan i poslao dhlom, da bude ironija nedelju dana ce im trebati da to dostave u ambasadu, plus dok pregledaju papire.

Bas mi je zao sto moras da prolazis kroz sve ovo. Njihovi formulari su inace toliko komplikovani da cak i kad citas uputstvo imas gomilu nedoumica, te nije ni cudo da se javljaju greske. Drzim ti fige da se ovo sve sto pre razresi.

CITIZENSHIP TIMELINE

07/30/2020 Oath Ceremony

Timeline

Ma ovo za datum apsolutno nigde ne pise. Zaboravih da napisem, druga greska je bila trenutni godisnji prihodi, oni ne misle koliko zaradjujes u 2018. sto moze da se vidi na platnom listicu vec na to pitanje treba da se odgovri kolika si primanja imao u 2017. a ne koja su trenutna.

• 2 weeks later...
Timeline

Hi,

My Serbian husband and I are at the NVC phase, we are using CEAC. Our police certificate issued from Nis was rejected. I called the NVC, they said that the template they use to compare police certificates to didn't align perfectly with the one we submitted. I'm trying not to panic, but we have to go back to the police station and provide a certificate that matches perfectly to their template (which she could not provide an example of).

Can anyone please share an example of their police certificate that was accepted by the NVC? We need to know EXACTLY what we need to bring to the police station in Nis. The one that Nis gave us is not accepted by the NVC because of the order of the words.

Specifically, she said that the first paragraph should begin with "ministarstvo unutrasnjih posolova" and not "-odeljenje za analitiku", which ours did. The NVC also said there was a missing paragraph on ours but that everything else aligned perfectly. My husband will go back to the police station to request another police certificate but we are worried about getting the same exact one again. The NVC lady said we might have not asked for an immigrant visa one, but we did, we paid 830 dinars and everything else on the certificate is exactly as it should be (it even says that this certificate is for immigrant visa purposes). 

If anyone can help us, please do. I have looked online for an example of the exact correct police certificate from Serbia that the NVC accepts and I can't find one.

Timeline
1 hour ago, mveruovic said:

Screen_Shot_2018-09-24_at_20.55.31.png

Screen_Shot_2018-09-24_at_20.53.46.png

THANK. YOU. SO. MUCH. Omg. Ours is EXACTLY the same, except that first line before -Odeljenje, the issuing authority is missing. I don't know why. We can take this to the police station and have them fix it.

THANK YOU!!!! Mnogo Vam hvala!!!! 

• 2 weeks later...
Filed: Citizen (pnd) Country: Serbia
Timeline

Gde ste ljudi? 😁

Jedno pitanje, moj razvod će uskoro biti gotov i zvanično ali je odrađen sporazumno, bez tužbe. Nešto čitam pa se zabrinuh, da li ce takav razvod biti priznat u States? Moj verenik je iz USA, ja sam iz Srbije i ovde mi se završava razvod prethodnog braka. Mi smo odavno rastavljeni, uskoro i zvanično razvedeni nadam se. Ako neko ima iskustva bila bih zahvalna da podeli. 😊

Timeline
6 hours ago, SanjaAlex said:

Gde ste ljudi? 😁

Jedno pitanje, moj razvod će uskoro biti gotov i zvanično ali je odrađen sporazumno, bez tužbe. Nešto čitam pa se zabrinuh, da li ce takav razvod biti priznat u States? Moj verenik je iz USA, ja sam iz Srbije i ovde mi se završava razvod prethodnog braka. Mi smo odavno rastavljeni, uskoro i zvanično razvedeni nadam se. Ako neko ima iskustva bila bih zahvalna da podeli. 😊

Zdravo Sanja,

Mislim da to nema nikakve veze. Ja sam se sporazumno razvela, bez tuzbe, niko nije postavio pitanje na tu temu. Oni samo gledaju da je presuda pravosnazna i da si ti slobodna da ponovo stupis u brak.

CITIZENSHIP TIMELINE

07/30/2020 Oath Ceremony

Filed: Citizen (pnd) Country: Serbia
Timeline
1 minute ago, Dzuliana said:

Zdravo Sanja,

Mislim da to nema nikakve veze. Ja sam se sporazumno razvela, bez tuzbe, niko nije postavio pitanje na tu temu. Oni samo gledaju da je presuda pravosnazna i da si ti slobodna da ponovo stupis u brak.

Hvala na odgovoru 😊 evo upravo čitam tvoje postove sa Serbia II teme 😁 nadam se da uskoro krećemo sa našim procesom 🤞🤞

Didn't find the answer you were looking for? Ask our VJ Immigration Lawyers.