Jump to content
TBoneTX

Any Dutch/American Couples?? [Part II]

 Share

415 posts in this topic

Recommended Posts

5 minutes ago, RoaringMdog said:

Nou, ik heb nu ook mijn paspoort en documenten weer. Mikropakket had het pakket vorige week al maar die beweren dat mijn adres niet bestaat. Dus kreeg ik gisteren een telefoontje dst ik het bij het consulaat kon oppikken. Dus vandaag in de hitte maar snel gedaan. Blij dat dit er nu op zit. Deze week de laatste dingen regelen en dan de dagen aftellen tot volgende week vrijdag. 

Super! Gelukkig dat het opgelost is!

Nu kan het avontuur gaan beginnen 

“It’s been 84 years…” 

- Me talking about the progress of my I-751

 

 

Link to comment
Share on other sites

Filed: AOS (pnd) Country: Netherlands
Timeline
8 minutes ago, RoaringMdog said:

Nou, ik heb nu ook mijn paspoort en documenten weer. Mikropakket had het pakket vorige week al maar die beweren dat mijn adres niet bestaat. Dus kreeg ik gisteren een telefoontje dst ik het bij het consulaat kon oppikken. Dus vandaag in de hitte maar snel gedaan. Blij dat dit er nu op zit. Deze week de laatste dingen regelen en dan de dagen aftellen tot volgende week vrijdag. 

Congratulations!! Happy to hear everything worked out and you'll be moving to the US soon :D Good luck!

"Life is a journey." At this moment, it's taking me to the USA to the woman I love.

Link to comment
Share on other sites

Zeg @Junhan ben jij al veilig aangekomen? 🤔 

“It’s been 84 years…” 

- Me talking about the progress of my I-751

 

 

Link to comment
Share on other sites

judge ok GIF by truTV’s Those Who Can’t

 

Hoera! Vandaag mijn interview gehad en kreeg de magische woorden "your visa will be issued" the horen! Blij meisje hier..

Ik vond de hele interview ervaring wel bagger (niet het interview zelf maar de omstandigheden eromheen) maar wat maak ik me eigenlijk druk, ik heb het erop zitten!

 

Nu elke dag mijn status in CEAC checken uiteraard en nadat ik de status "Issued" zie, bij de brievenbus gaan bivakkeren 😁

 

 

“It’s been 84 years…” 

- Me talking about the progress of my I-751

 

 

Link to comment
Share on other sites

Filed: K-1 Visa Country: Netherlands
Timeline
3 hours ago, Daphne K said:

judge ok GIF by truTV’s Those Who Can’t

 

Hoera! Vandaag mijn interview gehad en kreeg de magische woorden "your visa will be issued" the horen! Blij meisje hier..

Ik vond de hele interview ervaring wel bagger (niet het interview zelf maar de omstandigheden eromheen) maar wat maak ik me eigenlijk druk, ik heb het erop zitten!

 

Nu elke dag mijn status in CEAC checken uiteraard en nadat ik de status "Issued" zie, bij de brievenbus gaan bivakkeren 😁

 

 

Joepie! Eindelijk ookal kwam je zo geduldig over altijd hahah. Ben blij voor je dat het einde nu eindelijk in zicht is. Thanks for sharing, echt leuk! 

Wat betreft consulaat haha is best klein, oud en stoffig maar kan je vertellen kan echt erger. Ik vond ze best toegankelijk en vriendelijk.

Link to comment
Share on other sites

@Junhanen @Kaatje, als jullie het nou te warm krijgen daar in Arizona, dan kunnen jullie altijd nog bij mij in Minnesota komen schaatsen en sneeuwballen gooien! 

 

 

“It’s been 84 years…” 

- Me talking about the progress of my I-751

 

 

Link to comment
Share on other sites

Filed: K-1 Visa Country: Netherlands
Timeline
8 minutes ago, Daphne K said:

@Junhanen @Kaatje, als jullie het nou te warm krijgen daar in Arizona, dan kunnen jullie altijd nog bij mij in Minnesota komen schaatsen en sneeuwballen gooien! 

 

 

Schaatsen ga ik wel missen inderdaad, alhoewel de laatste jaren in Nederland schaatsen op natuurijs ook niet echt een optie was :blink:

Link to comment
Share on other sites

Oh mensen, ik heb het ondenkbare gedaan en mijn vlucht al geboekt terwijl ik mijn paspoort met visum nog niet terug heb... 🙄 

 

Gelukkig wel wat slagen om de arm gehouden want mijn vlucht geboekt voor 31 augustus en een ticket geboekt dat ik kan wijzigen indien nodig.

51,000 Delta Sky Miles er doorheen gejast zodat mijn ticketprijs erg aantrekkelijk werd. Maar ik kon gewoon echt niet wachten en heb zoveel behoefte om echt af te kunnen tellen om naar huis te gaan... Ik hoop dat Karma het beste met me voor heeft... 😊

“It’s been 84 years…” 

- Me talking about the progress of my I-751

 

 

Link to comment
Share on other sites

Ik lurk echt al maanden dus ik heb je journey stiekem gevolgd. Gefeliciteerd met de toezegging!
Het vliegen komt vast wel goed, sowieso gezien je je ticket kunt wijzigen. 😄
Hopelijk heb je je post met een weekje binnen en kun je zorgeloos inpakken en wegwezen. Wat een heerlijk vooruitzicht!

Iedereen duimen. 🤩

Link to comment
Share on other sites

12 minutes ago, SuuS said:

Ik lurk echt al maanden dus ik heb je journey stiekem gevolgd. Gefeliciteerd met de toezegging!
Het vliegen komt vast wel goed, sowieso gezien je je ticket kunt wijzigen. 😄
Hopelijk heb je je post met een weekje binnen en kun je zorgeloos inpakken en wegwezen. Wat een heerlijk vooruitzicht!

Iedereen duimen. 🤩

Dank je wel! Is inderdaad zo’n fijn vooruitzicht! Mijn proces heeft zo goed als een jaar geduurd van filen tot vliegen dus lang genoeg geduurd!

En spieken is helemaal toegestaan, daarom hield ik mijn timeline ook goed bij. Ik heb er, zeker aan het begin van mijn proces, ook veel aan gehad om bij anderen te spieken 😉

 

 

“It’s been 84 years…” 

- Me talking about the progress of my I-751

 

 

Link to comment
Share on other sites

Filed: AOS (pnd) Country: Netherlands
Timeline
1 hour ago, Daphne K said:

Oh mensen, ik heb het ondenkbare gedaan en mijn vlucht al geboekt terwijl ik mijn paspoort met visum nog niet terug heb... 🙄 

 

Gelukkig wel wat slagen om de arm gehouden want mijn vlucht geboekt voor 31 augustus en een ticket geboekt dat ik kan wijzigen indien nodig.

51,000 Delta Sky Miles er doorheen gejast zodat mijn ticketprijs erg aantrekkelijk werd. Maar ik kon gewoon echt niet wachten en heb zoveel behoefte om echt af te kunnen tellen om naar huis te gaan... Ik hoop dat Karma het beste met me voor heeft... 😊

Ik snap je h-e-l-e-l-e-m-a-a-l ! :D En iedereen op deze forum vast ook;)

"Life is a journey." At this moment, it's taking me to the USA to the woman I love.

Link to comment
Share on other sites

 
Didn't find the answer you were looking for? Ask our VJ Immigration Lawyers.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
- Back to Top -

Important Disclaimer: Please read carefully the Visajourney.com Terms of Service. If you do not agree to the Terms of Service you should not access or view any page (including this page) on VisaJourney.com. Answers and comments provided on Visajourney.com Forums are general information, and are not intended to substitute for informed professional medical, psychiatric, psychological, tax, legal, investment, accounting, or other professional advice. Visajourney.com does not endorse, and expressly disclaims liability for any product, manufacturer, distributor, service or service provider mentioned or any opinion expressed in answers or comments. VisaJourney.com does not condone immigration fraud in any way, shape or manner. VisaJourney.com recommends that if any member or user knows directly of someone involved in fraudulent or illegal activity, that they report such activity directly to the Department of Homeland Security, Immigration and Customs Enforcement. You can contact ICE via email at Immigration.Reply@dhs.gov or you can telephone ICE at 1-866-347-2423. All reported threads/posts containing reference to immigration fraud or illegal activities will be removed from this board. If you feel that you have found inappropriate content, please let us know by contacting us here with a url link to that content. Thank you.
×
×
  • Create New...