TBoneTX

SERBIA (Part II)

3,513 posts in this topic

Filed: Citizen (pnd) Country: Serbia
Timeline

Ja sam razmišljao o skypeu al mi nije imalo smisla jer mi na skajpu ne kuckamo već se samo zovemo tako bi to bilo ono... 20 strana (za prethodna tri-četiri meseca) koje bi bile ispunjene samo povremenim linkovima i konstantnim ponavljanjem onog call started with Mrs rutabaga, call ended :D

Timeline

Pa sad baš razmišljam o tome, ako ću ih već nositi možda print skrin jer je alternativa da selektuješ sve i kopi pejstuješ u nešto tipa Word al mi tek to nije nikakav dokaz pošto tu onda možeš iskrojiti logove kako hoćeš. Ako budem print skrin onda sigurno neću ići daleko, par strana možda.

P.S. Pošto mi se zagubilo pitanje tamo gore -- koliko su vam rekli da ponesete slika na pregled? (Pošto sam zagubio papirče gde sam pribležio šta mi je rekla gospođa kad sam zakazivao pregled.)

to jedino da pitamo minkili i ostale oko slika deeeeeeecoooooooooooooooo javite se da anm kazete koliko slika treba na intervjuu .

secam se da je 1st pisala da je preko fejsbuka im pokazivala njihove slike sa vencanja .

evo aj nadjoh ovo :How i printed my chats from skypes and facebook and even emails.. I hope this helps

***You'll need to press two buttons at the same time. It will be the control (CTRL) button on the bottom left side and the print screen (PRT SCN) on the top right...
***Then when you just need to open your Word document, and you can paste the picture by right click
***The computer won't tell you that the screen image has been copied
Okay, on your Word document, you click on the picture
***that will kind of highlight it
***Then on the top, the Word document should have a tab called "Picture Tools - Format"
***You'll want to click the "Crop" button that's on the top right
***Then the sides of the picture will have black bars on the side of the picture
***You will click and hold one of those black bars to shrink the stuff you don't want
***You will cut all sides, then you will click the "Crop" button again

***Then you can resize the picture that's been cropped..

Timeline

Ja pitam za pregled pošto treba i njima nositi one selfije 5 sa 5 ko za vizu :D I prilično sam siguran da je gospođa rekla da ponesem četiri al me sad zbunio neki post iz Bahreina čega već gde su im tražili više valjda pa nisam siguran.

gde zakazujete preglede ?koja klinika je bolja ?

bms mene samo nervira sto posle naseg intervjua idu praznici mislim da se ponedeljak ne radi a mozda i utorak ,tako da ako bude sve ok na intervjuu negde mislim da cemo pasose dobiti tek krajem nedelje

ps za skajp i ostalu komunikaciju pozeljno je od svakog meseca po nesto tako da znate

Timeline

Hvala obema (oboma?) :)

Što se tiče slika za intervju, ja sam izradio 26: par od pre venčanja (jedna iz Srbije s par članova moje porodice), desetak s venčanja, desetak iz Kolorada gde smo bili na nekom kao family renuinionu s njenom porodicom, i par iz Disney Worlda. Uglavnom tu smo mi, skoro sva njena bliža porodica i nešto moje.

Didn't find the answer you were looking for? Ask our VJ Immigration Lawyers.