faithinGod

anybody from Romania???

15 posts in this topic

Is anybody from Romania here?i have some questions!

mGDboiw.jpgmGDbm4.png

zzflag019.gif united-states-flag.gif

03/31/2010 filed I129

12/16/2010 Interwiew-Approved

02/07/2011 POE-Chicago

03/16/2011 Wedding!!!

05/23/2011 AOS,EAD,AP apps sent

07/15/2011 EAD, AP approved

10/05/2011 AOS approved

Does anybody know the forms in packet 3 from Bucharest ?I know i`m very early in the process but i`d like to take a look at them!

Thank you!

mGDboiw.jpgmGDbm4.png

03/31/2010 filed I129

02/07/2011 POE-Chicago

03/16/2011 Wedding!!!

10/05/2011 AOS approved

Eu sunt din Romania si caut informatii pentru mama care vine prin family-based immigration. Nu stiu despre pachetul 3 :(

Buna,

din pacate nu stiu nimic despre family-based imigration.Sunt foarte devreme in K1 process si nu stiu nici macar formularele din pack 3 pt K1 care se cer la Bucuresti.

:(

mGDboiw.jpgmGDbm4.png

03/31/2010 filed I129

02/07/2011 POE-Chicago

03/16/2011 Wedding!!!

10/05/2011 AOS approved

Filed: Citizen (pnd) Country: Romania
Timeline

Buna!

Packet 3 from the U.S. Embassy in Bucharest contains the following items:

- standard checklist, personalized by the consular officers according to which extra documents they want your fiancees to show them at the interview, generally documents which are not attached to the approved petition sent to Bucharest by NVC;

- requirements for the passport-sized photographs;

- list of U.S. Embassy-accredited medical centers in Bucharest;

- one copy of the DS-230 Part I form (in English);

- two copies of DS-156 (in Romanian);

- one copy of DS-156k (in English);

DS-230 Part I must be completed, signed, dated and returned to the Immigrant Visa Unit together with the signed and dated checklist, one passport photograph and a copy of the fiancee's passport (only the personal data page) so he/she can be scheduled for the interview. Forms DS-230 Part II (completed only up to item 35), DS-156 (in duplicate) and DS-156k will be signed and dated during the interview and in the presence of the consular officer.

- form DS-157 (for male applicants only);

- medical forms (the fiance(e) must take them to the medical exam so they can be filled in by the accredited doctor; Bucharest applicants should have 4 passport-sized photographs with them when they attend the medical).

What forms should be send back to the Consulate

- completed, signed and dated DS 230 Part I,

- signed and dated checklist;

- 2 passport photo (American style; you can find the requirements at http://www.usembassy.ro/Visas/resources/forms/NIVPhotoReqRo.pdf);

- copy of the personal data page of the beneficiary's passport.

Daca vrei mai multe informatii sau ai intrebari srie-mi un message si te ajut cu cea mai mare placere.

Bye bye

Timeline

Eu sunt din Romania si caut informatii pentru mama care vine prin family-based immigration. Nu stiu despre pachetul 3 :(

Buna!

Cum e aceasta procedura? Cam in cat timp se finalizeaza? Ce tarife sunt? (cam in total) faci asta singura sau cu ajutorul unui avocat?

Buna!

Packet 3 from the U.S. Embassy in Bucharest contains the following items:

- standard checklist, personalized by the consular officers according to which extra documents they want your fiancees to show them at the interview, generally documents which are not attached to the approved petition sent to Bucharest by NVC;

- requirements for the passport-sized photographs;

- list of U.S. Embassy-accredited medical centers in Bucharest;

- one copy of the DS-230 Part I form (in English);

- two copies of DS-156 (in Romanian);

- one copy of DS-156k (in English);

DS-230 Part I must be completed, signed, dated and returned to the Immigrant Visa Unit together with the signed and dated checklist, one passport photograph and a copy of the fiancee's passport (only the personal data page) so he/she can be scheduled for the interview. Forms DS-230 Part II (completed only up to item 35), DS-156 (in duplicate) and DS-156k will be signed and dated during the interview and in the presence of the consular officer.

- form DS-157 (for male applicants only);

- medical forms (the fiance(e) must take them to the medical exam so they can be filled in by the accredited doctor; Bucharest applicants should have 4 passport-sized photographs with them when they attend the medical).

What forms should be send back to the Consulate

- completed, signed and dated DS 230 Part I,

- signed and dated checklist;

- 2 passport photo (American style; you can find the requirements at http://www.usembassy.ro/Visas/resources/forms/NIVPhotoReqRo.pdf);

- copy of the personal data page of the beneficiary's passport.

Daca vrei mai multe informatii sau ai intrebari srie-mi un message si te ajut cu cea mai mare placere.

Bye bye

Thank you soooooooo much!

Multumesc mult!!!!!

mGDboiw.jpgmGDbm4.png

03/31/2010 filed I129

02/07/2011 POE-Chicago

03/16/2011 Wedding!!!

10/05/2011 AOS approved

Filed: Country: Romania
Timeline

Buna!

Cum e aceasta procedura? Cam in cat timp se finalizeaza? Ce tarife sunt? (cam in total) faci asta singura sau cu ajutorul unui avocat?

Salut!

Eu sunt cetatean si am aplicat pentru reintregirea familiei. Dureaza vreo 6-7 luni de la inceput pana la finalizarea cazului la NVC. Pe urma, cazul e trimis la Bucuresti si ei programeaza la interviu. Din cate am citit, dureaza intre 2 saptamani si o luna sa primeasca programarea.

Tarife - pai, a fost 380 si ceva petitia de la USCIS, 70 pentru AOS, si 400 viza de imigratie. Cred ca vizita medicala costa in jur de 100 de dolari. Nu am inclus aici costul actelor romanesti si traducerea lor.

Eu am facut totul singura. Sunt multe informatii aici pe VJ si pe alte site-uri. Am mai intampinat probleme, dar biroul senatorului ne-a ajutat. Nu cred ca ai nevoie de avocat.

Multa bafta daca aplici si tu pentru parinti!

Timeline

Salut!

Eu sunt cetatean si am aplicat pentru reintregirea familiei. Dureaza vreo 6-7 luni de la inceput pana la finalizarea cazului la NVC. Pe urma, cazul e trimis la Bucuresti si ei programeaza la interviu. Din cate am citit, dureaza intre 2 saptamani si o luna sa primeasca programarea.

Tarife - pai, a fost 380 si ceva petitia de la USCIS, 70 pentru AOS, si 400 viza de imigratie. Cred ca vizita medicala costa in jur de 100 de dolari. Nu am inclus aici costul actelor romanesti si traducerea lor.

Eu am facut totul singura. Sunt multe informatii aici pe VJ si pe alte site-uri. Am mai intampinat probleme, dar biroul senatorului ne-a ajutat. Nu cred ca ai nevoie de avocat.

Multa bafta daca aplici si tu pentru parinti!

Ms pentru informatii. Ma gandeam sa aplic pr fratele meu, din cate am inteles procedura e similara numai dureaza mult mai mult timp. Vreau sa astept pana primesc cetatenia. La mama ta ii place aici? Se va putea obisnui? Persoanele mai in varsta se obisnuiesc mai greu de aceea intreb.

O sa poata sa dea examenul pt. permis in lb romana. NU e neaparat sa vb limba engleza. O sa ii fie mai usor pentru ca va fii langa fiica sa (poate si nepoti.). Ii vad pe parintii mei cum se comporta de cand am plecat de acasa.

Succes!

Filed: Country: Romania
Timeline

Mama nu a fost niciodata aici si nu stiu cum se va adapta... Eu vreau ca ea sa aiba resedinta si poata veni aici cand doreste. Va petrece probabil mult timp in Romania si aici numai cateva luni pe an. Viza de turist e mai grea de obtinut, deci nu era o posibilitate. Eu mai am o sora, cetatean american, deci familia mea e aproape toata aici. Mai am o sora in Romania care se casatoreste acolo.

In privinta fratelui, am inteles ca dureaza vreo 10 ani. E un proces foarte lung... :(

Timeline

Mama nu a fost niciodata aici si nu stiu cum se va adapta... Eu vreau ca ea sa aiba resedinta si poata veni aici cand doreste. Va petrece probabil mult timp in Romania si aici numai cateva luni pe an. Viza de turist e mai grea de obtinut, deci nu era o posibilitate. Eu mai am o sora, cetatean american, deci familia mea e aproape toata aici. Mai am o sora in Romania care se casatoreste acolo.

In privinta fratelui, am inteles ca dureaza vreo 10 ani. E un proces foarte lung... :(

E mai usor daca ai o sora aici.O vezi mai des. O sa fie multe lucruri frumoase care o sa-i placa la mama ta. Acasa am lucrat in vanzari si imi aduc aminte de o femeie mai in varsta care a venit aici in vizita si ia placut ff mult. MI-a povestit ff mult nesstind ca eu am mai fost aici. :)

Socrului meu ia luat 7 ani pana a putut sa emigreze. (Si sora si fratele lui sunt aici)

• 2 weeks later...
Timeline

Am o prietena care se casatoreste cu un american anul acesta dar ei locuiesc in Canada si vor sa se stabileasca in America. Pentru actele ei, certificatul de nastere, de divort, etc, e nevoie de apostila? Stie cineva? Multumesc

Din cate stiu eu nu e nevoie de apostila.

Didn't find the answer you were looking for? Ask our VJ Immigration Lawyers.