Jump to content
Evetorres28

Colombian@s removiendo condiciones I-751

 Share

11 posts in this topic

Recommended Posts

Filed: K-1 Visa Country: Colombia
Timeline

Hola buenas noches,  espero las personas  que vayan a remover condiciones ya sean colombian@s o de otros  paises puedan  compartir sus procesos por medio  de este foro y también las que esten en el proceso compartan sus experiencias 

Edited by Evetorres28
Link to comment
Share on other sites

Filed: K-1 Visa Country: Colombia
Timeline

hola:jest::jest:  mi esposo y yo ya enviamos el paquete para remover las condicones a la green card de mi esposo!!!                                                                                    somos de finalales de septiembre

Link to comment
Share on other sites

Filed: IR-1/CR-1 Visa Country: Colombia
Timeline

Hola Buenas tardes, a mi no me toca sino hasta el otro año pero quiero hacer parte de este foro para  aprender que es lo que debo hacer a su debido momento. :)

I know this is difficult, but I will keep trying. It will work because, this distance is nothing compared to our love. :wub:

10/2013 we met at church in USA, through some common friends. We became friends.

06/07/2014 we went to our first date. :dancing: Why did we take so long to go out? :ranting:

06/22/2014 I said YES.. I want to be your girlfriend... :luv:

07/16/2014 I had to come back to Colombia because my program was over :cry:

10/10/2014 My love met me in Colombia to spend my birthday weekend with me. We got engaged (L)

02/17/2015 - 03/09/2015 He came back to Colombia to visit me and met my family. :star:

05/12/2015 We couldn't stand the distance, so he decided to move here with me. :wub:

05/28/2015 We got married at the notary. 06/06/2015 We got married at church :D

12/03/2016  Moved back to the USA. 🥰

08/2020 Became a Citizen. 🇱🇷

 

08/2020 Applied to bring my mom. ❤️

02/28/2022 went to pick my mom to the airport in Florida 🤩

 

 

Link to comment
Share on other sites

Filed: K-1 Visa Country: Colombia
Timeline
22 hours ago, nicolasandres said:

hola:jest::jest:  mi esposo y yo ya enviamos el paquete para remover las condicones a la green card de mi esposo!!!                                                                                    somos de finalales de septiembre

Porfa cuéntenos  que enviaste,  como hiciste el cover letter?

Link to comment
Share on other sites

Filed: K-1 Visa Country: Colombia
Timeline

Hola. la cover letter la saque de aki de vjs (eso si la modifique). los documentos que envie fueron estos;                                                                  Los taxes de los ultimos 2 anos juntos.                                                                                                                                                                                    Copia de el list de la casa que rentamos juntos.                                                                                                                                                                     Bank staments de la cuenta de banco que tenemos juntos (envie 4 de cada ano).                                                                                                         Copia del registro cilvil de nuestro hijo (traducido al ingles).                                                                                                                                                 Ticketes de avion de unas vacaciones juntos hace 1 ano.                                                                                                                                                     Fotos de estos anos juntos.

 

Edited by nicolasandres
Link to comment
Share on other sites

Filed: K-1 Visa Country: Colombia
Timeline
5 hours ago, nicolasandres said:

Hola. la cover letter la saque de aki de vjs (eso si la modifique). los documentos que envie fueron estos;                                                                  Los taxes de los ultimos 2 anos juntos.                                                                                                                                                                                    Copia de el list de la casa que rentamos juntos.                                                                                                                                                                     Bank staments de la cuenta de banco que tenemos juntos (envie 4 de cada ano).                                                                                                         Copia del registro cilvil de nuestro hijo (traducido al ingles).                                                                                                                                                 Ticketes de avion de unas vacaciones juntos hace 1 ano.                                                                                                                                                     Fotos de estos anos juntos.

 

y este mensaje por que quedo tan horrible:unsure:

Link to comment
Share on other sites

Filed: K-1 Visa Country: Colombia
Timeline

vuelvo y lo escribo la cover letter la saque de aki vjs pero yo la modifique. los taxes  que tenemos de los ultimos 2 anos juntos. copia del list de la casa que rentamos. copia de los bank statemest de la cuenta que tenemos juntos envie 4 por cada ano. el registro civil de nuestro hijo traducido al ingles. ticketes de avion de unas vacaciones que tuvimos.y fotos.

Link to comment
Share on other sites

Filed: K-1 Visa Country: Colombia
Timeline
17 minutes ago, nicolasandres said:

vuelvo y lo escribo la cover letter la saque de aki vjs pero yo la modifique. los taxes  que tenemos de los ultimos 2 anos juntos. copia del list de la casa que rentamos. copia de los bank statemest de la cuenta que tenemos juntos envie 4 por cada ano. el registro civil de nuestro hijo traducido al ingles. ticketes de avion de unas vacaciones que tuvimos.y fotos.

Tu la sacaste de la primera página? Donde empieza  el foro  de lo de remover,  puedes  poner ese ejemplo aqui, para quien tenga que hacerlo? Gracias , pq yo tengo que hacerlo el año que viene si Dios quiere 

Link to comment
Share on other sites

Filed: K-1 Visa Country: Colombia
Timeline
3 minutes ago, Evetorres28 said:

Tu la sacaste de la primera página? Donde empieza  el foro  de lo de remover,  puedes  poner ese ejemplo aqui, para quien tenga que hacerlo? Gracias , pq yo tengo que hacerlo el año que viene si Dios quiere 

Cover_Letter_for_I-751 (3).doc

Link to comment
Share on other sites

Filed: K-1 Visa Country: Colombia
Timeline
4 minutes ago, Evetorres28 said:

Tu la sacaste de la primera página? Donde empieza  el foro  de lo de remover,  puedes  poner ese ejemplo aqui, para quien tenga que hacerlo? Gracias , pq yo tengo que hacerlo el año que viene si Dios quiere 

la que acabe de subir fue la que use y la arregle a mi modo con el paquete que hicimos:D

Link to comment
Share on other sites

 
Didn't find the answer you were looking for? Ask our VJ Immigration Lawyers.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
- Back to Top -

Important Disclaimer: Please read carefully the Visajourney.com Terms of Service. If you do not agree to the Terms of Service you should not access or view any page (including this page) on VisaJourney.com. Answers and comments provided on Visajourney.com Forums are general information, and are not intended to substitute for informed professional medical, psychiatric, psychological, tax, legal, investment, accounting, or other professional advice. Visajourney.com does not endorse, and expressly disclaims liability for any product, manufacturer, distributor, service or service provider mentioned or any opinion expressed in answers or comments. VisaJourney.com does not condone immigration fraud in any way, shape or manner. VisaJourney.com recommends that if any member or user knows directly of someone involved in fraudulent or illegal activity, that they report such activity directly to the Department of Homeland Security, Immigration and Customs Enforcement. You can contact ICE via email at Immigration.Reply@dhs.gov or you can telephone ICE at 1-866-347-2423. All reported threads/posts containing reference to immigration fraud or illegal activities will be removed from this board. If you feel that you have found inappropriate content, please let us know by contacting us here with a url link to that content. Thank you.
×
×
  • Create New...