Mä en osaa käyttää tota siistii quote-asiaa, jolla saa lainattua muiden juttuja omaan postiin.
Ei se mitään, oon opettanu ATK:ta, osaan auttaa. Tuo quote toimii varsin epäloogisesti tällä foorumilla. Jos esim. haluat quotettaa Sannan viimeistä lyhyttä viestiä, niin paina sen viestin oikeassa ALAKULMASSA olevaa sinistä +QUOTE nappulaa (et paina oikeassa yläkulmassa olevaa nappulaa, koska se on edellisen viestin quote-nappula). Tämä nappula muuttuu tällöin punaiseksi -QUOTE nappulaksi. Nyt suunnistat koko ruudun alareinaan ja painat oikeassa alakulmassa olevaa ADDREPLY nappulaa. Tämän jälkeen näet tyypillisen vastausruudun jossa koko edellinen teksti on siteerattuna. Voit lyhentää sitä sitaattia, mutta älä koske hakasulkujen sisällä olevaan tekstiin. Esim tässä sitaatissa hakasulkujen sisällä oleva teksti on: quote name='snorkies' date='Feb 28 2008, 11:14 PM' post='1620394' ja se quotetus päättyy /quote komentoon. Jos tämä olisi HTML tai XML-koodia voisin selittää paremmin, mutta tämä on BBS-koodia joten jos tuota selitystä on vaikea ymmärtää niin yritä huitoa ympäriinsä. Ton jälkeen kun osaat quotettaa yhtä viestinpätkää opetan quotettamaan yhtä viestiä moneen kertaan
Enkä myöskään osaa postaa tota timelinii signatureen.
Noita timelinejä on olemassa itseasiassa kaksi erillaista. Se toinen on tuossa mun signaturessa oleva timeline, se toinen löytyy kun painat tästä. Tuota sun signaturessa olevaa timelineä voit muokata kun painat My Controls nappulaa joka löytyy YLHÄÄLTÄ keskeltä sun ruutua (skrollaat tietysti ensin kuvaruudun yläosaan). Tämän jälkeen katsot VASEMPAA palkkia jossa kohdan 'Personal Profile' alta löytyy kohta 'Edit signature'. Painat sitä. Sitten alat kirjottamaan sun valkoseen ruutuun tekstiä. Se on varsin helppoa. Esim mulla lukee hääpäivä muodossa "06/06/06 Got married" ja noin. Väriä ja fonttiakin voi muutella ja pelleillä muuten vaan jos haluaa, itse yritän pitää timelineni mahd. selvänä jotta kaikki ymmärtää (ihmiset pyytää multa jatkuvasti tilastotieteellisiä laskelmia, joten se auttaa jos oma timeline on ees jotenkin selvät, etten aiheuta lisää sekaannuksia)
Minkälaista teidän uusilla kotikonnuilla on?
Täällä on varsin rauhallista. Asutaan n. 3h päässä Kanadan rajasta. Suurin ongelma täällä on se, että Massachusettistä tulee kaikki New Hampshireen shoppailemaan koska täällä ei ole ALV:tä lainkaan (eikä sen puoleen tuloveroakaan). Joten monet NH:n suuremmat kaupungit kärsii Massin ongelmista kuten rikollisuudesta. Emmä tiedä, kysele tarkemmin ni vastailen
Kiitos viel tosi paljon noista rokotusinfoista molemmille. Sain jo korttini keskusmestasta ja viikon päästä alkaa piikitys. 
Mää pelkään kans ihan hirveesti piikkejä. Tosin noi rokotukset ei ollu kovin pahoja lopulta. Se neula sattu paljon vähemmän mitä muistin kun olin lapsi. Yks syy siihen on siinä, et 20-vuodessa neulat on yhä kaventuneet.